L'Era, Espai de Recursos Agroecològics List

About L'Era, Espai de Recursos Agroecològics List

Se t’ha donat d’alta perquè:

Les actualitzacions van a càrrec de personal voluntari de l'entitat; disculpeu, doncs, si no podem ser prou àgils a l'hora de penjar totes les activitats que envieu. Avís legal De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, i la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i del comerç electrònic, L'Era, Espai de Recursos Agroecològics et comunica l'existència d'un tractament confidencial i segur de les teves dades amb la finalitat d'enviar-te informació d'interès referent a activitats relacionades amb producció ecològica i agroecologia. Per modificar les teves dades o donar-te de baixa d'aquest tipus d'enviaments només cal que enviïs un correu electrònic a la següent adreça info@associaciolera.org. Hem enviat aquest butlletí informatiu a totes les adreces de correu electrònic que tenim en la nostra llibreta d'adreces i a aquelles persones que ens ho han demanat. Si no vols rebre'l més, si us plau, disculpa'ns i envia'ns un missatge escrivint en la barra de l'assumpte "esborreu-me de la llista". Si, en canvi, el reps rebotat d'algú altre i vols rebre'l directament, pots donar-te d'alta clicant aquí.

L'Era, Espai de Recursos Agroecològics
Av. Universitària, 4-6.
Manresa, Barcelona 08242

Add us to your address book