Novetats de l'associació L'Era, Espai de Recursos Agroecològics

Gràcies per interessar-te en l'associació L'Era.

Per evitar que les nostres informacions vagin a la carpeta de correu brossa, dona d'alta l'adreça info@associaciolera.org entre els teus contactes de correu electrònic.
* Obligatori

L'Era, Espai de Recursos Agroecològics utilitzarà les dades que aquí dones per enviar-te informació relacionada amb l'associació, amb la producció agrària ecològica, la sobirania alimentària, l'autosuficiència, les energies renovables i altres temes relacionats amb els estatuts de l'entitat. També podrem enviar-te novetats editorials i de productes relacionats amb els temes citats que estiguin a la venda a la botiga virtual de l'associació. Si us plau, clica la casella següent segons els canals que autoritzes per a rebre informacions des de L'Era.

Email Marketing Powered by Mailchimp