Acord per a la comunicació entre l'associació L'Era i la persona usuària

La nova normativa europea sobre protecció de dades ens obliga a demanar-te el teu acord explícit sobre el tractament que en fem i a donar-nos el consentiment inequívoc que vols rebre la informació que et fem arribar. És per això que et demanem que omplis aquest formulari.

Recorda que per evitar que les nostres informacions vagin a la carpeta de correu brossa, dona d'alta l'adreça info@associaciolera.org entre els teus contactes de correu electrònic.
* Obligatori

L'Era, Espai de Recursos Agroecològics utilitzarà la informació que ens dones per enviar-te informació relacionada amb l'associació, amb la producció agrària ecològica, la sobirania alimentària, l'autosuficiència, les energies renovables i altres temes relacionats amb els estatuts de l'entitat. També podrem enviar-te novetats editorials i de productes relacionats amb els temes citats que estiguin a la venda a la botiga virtual de l'associació. Si us plau, clica la casella següent segons els canals que autoritzes per a rebre informacions des de L'Era.

Email Marketing Powered by Mailchimp